Παρότι η κυβέρνηση της Ν.Δ βρήκε τους δύο αυτούς άξονες σε πολύ ώριμο μελετητικό στάδιο, έκανε 3 χρόνια για να τους δημοπρατήσει. Και όταν τους δημοπράτησε, απλά άφησε τους ιδιώτες να εισπράττουν διόδια χωρίς να έχουν κάνει κανένα έργο, καμία βελτίωση! Αποτέλεσμα είναι να λείπουν χρήματα για την συντήρηση των υφιστάμενων δρόμων, αφού αυτά πλέον πάνε στις τσέπες των ιδιωτών και όχι για βελτιώσεις.
- Στενός δρόμος με μία μόνο λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς μπαριέρες ανάμεσα.
- Άσφαλτος γυαλιστερή που γλιστράει σαν βρεγμένη όταν είναι στεγνή.
- Στροφές με ανάποδες κλίσεις.
- Στροφές που αλλάζουν τροχιά.
- Απουσία χώρων ασφαλούς προσπέρασης.
- Γελοία όρια ταχύτητας των 50 χλμ/ώρα, τα οποία αν τα τηρήσεις θα σε πάρει ο ύπνος!
Τι έκαναν για αυτή την κατάσταση οι αρμόδιοι φορείς; Προσπάθησαν να επιταχύνουν την κατασκευή της Ιονίας Οδού; Προσπάθησαν να βελτιώσουν τα σημεία παγίδες; Βάλανε μπαριέρες; Φτιάξανε τρίτη λωρίδα σε κάποια σημεία ώστε να γίνονται ασφαλείς προσπεράσεις; Ρίξανε αντιολισθητική άσφαλτο; Τίποτα από όλα αυτά.
Κάνανε κάτι άλλο που ΔΕΝ βελτιώνει την οδική ασφάλεια, αλλά αυξάνει τα έσοδα: τοποθέτησαν κάμερες! Και που τις τοποθέτησαν; Στα ελάχιστα σημεία που υπάρχουν ευθείες και μπορείς να προσπεράσεις σχετικά ασφαλώς τις αργές νταλίκες. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα κάμερα στα Χάνια Γαυρολίμνης, η οποία τοποθετήθηκε στην πρώτη μεγάλη ευθεία μετά την Παλιοβούνα, στο μόνο σημείο δηλαδή που μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια μετά την δολοφονική Παλιοβούνα!
Απέκτησε και η Ναύπακτος ένα ζευγάρι κάμερες, στην Παλιοπαναγιά στο βενζινάδικο της ΕΚΟ.
Αυτό που πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε είναι ότι η καταστολή και το ακατάσχετο "γράψιμο" ΔΕΝ μειώνουν τα τροχαία. Τα ατυχήματα μειώνονται με οδηγική εκπαίδευση, σωστούς δρόμους και συντηρημένα αυτοκίνητα.
Αυτό αποδεικνύει και το γεγονός ότι ο νέος υπερβολικά αυστηρός ΚΟΚ είναι... αναποτελεσματικός. Αυτό δείχνει και το γεγονός ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι έχουν 10 φορές λιγότερα ατυχήματα σε σχέση με τους παλιούς δρόμους.
Ποιος τα λέει αυτά; Τα στατιστικά στοιχεία της τροχαίας και το ΤΕΕ!
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της τροχαίας, το πρώτο οκτάμηνο του 2008 οι θάνατοι από τροχαία δυστυχήματα αυξήθηκαν κατά 8,6%, ενώ οι σοβαροί τραυματισμοί κατά 7,8%. «Ο στόχος της μείωσης των θανάτων από τροχαία στην Ελλάδα έως το 2010 στο μισό σε σχέση με το 2000, μοιάζει πλέον ανέφικτος», ανέφερε ο πρόεδρος του ΤΕΕ κ. Γ. Αλαβάνος. Μια από τις κύριες αιτίες είναι για το ΤΕΕ η κακή ή... η ανύπαρκτη συντήρηση των δρόμων. «Το παλαιό οδικό δίκτυο έχει δεκαπλάσια τροχαία σε σχέση με τους νέους αυτοκινητόδρομους», ανέφερε ο επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας (ΠΟΑ) του ΤΕΕ, κ. Βασίλης Ψαριανός...Αποδεδειγμένα, η καταστολή ΔΕΝ μειώνει τα τροχαία. Αποδεδειγμένα, οι κάμερες και τα πρόστιμα των 700€ ΔΕΝ κάνουν τους δρόμους πιο ασφαλείς.
«Μετά από 15 μήνες αποδεικνύεται ότι ο νέος ΚΟΚ δεν μπορεί να αποδώσει παρά τα βαριά πρόστιμα», ανέφερε ο κ. Αντ. Καστής, από το ΠΟΑ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_17/09/2008_285023
Δείτε που είναι οι νέες κάμερες-εισπράκτορες: http://thermo.forumandco.com/topic-n107.htm
Δείτε τι προτείνει το ΤΕΕ: http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=42897&subcategory_id=9
2 σχόλια:
Τι να πει κανείς..Αντί να φτιάξουν τους δρόμους βάζουν κάμερες...Ντροπή τους!!!!
Και που να δουλέψουν… εκεί να δείτε το τι έχει να γίνει. 11 κάμερες από Ναύπακτο μέχρι Αγρίνιο στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και πάνω από 5 από Ναύπακτο μέχρι Ιτέα και πάντα είναι σε σημεία που η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει μπλόκα. Στον Πλατανίτη δεν βάλανε και ας περνάνε οι περισσότεροι με πάνω από 100 km αλλά σε αυτή την ευθεία την αστυνομία μπορείς να την συναντήσεις παντού. Έλεος !!!
Δημοσίευση σχολίου