1/3/08

Πείτε όχι στο MEGA


Αφού συνεχίζει αυτή την ιστορία το MEGA, το Έθνος και το Βήμα του Μπόμπολα και του ΔΟΛ με το ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου, μια λύση υπάρχει εδώ που φτάσαμε.

Εμπάργκο σε όλα τα επίπεδα: ούτε πλάνα στα δελτία ειδήσεων, ούτε πάνελ, ούτε συνέντευξη, ούτε παραπολιτικό. Για τα μέσα αυτά, το ΠΑΣΟΚ να μην υπάρχει.

Καλός και είναι ο ΣΚΑΙ, καλή είναι και η ΝΕΤ. Τουλάχιστον έτσι θα γλιτώσουμε από τις αθλιότητες του Μπομπολολαμπρακέικου. Άλλωστε από τον Ελεύθερο Τύπο και τον ΣΚΑΙ μαθαίνουμε πια τα τεκταινόμενα στο ΠΑΣΟΚ.

ΥΓ:Άκουσα και το εξής τρομερό αυτές τις μέρες: Γιατί λέει έχει υποχρέωση ο ΔΟΛ να υποστηρίζει τον Παπανδρέου αν κάνει χαζομάρες; Και απαντάω: τι υποχρέωση έχει τότε ο Παπανδρέου -και εμείς- να κάνουμε βουλευτές και υπουργούς τους δημοσιογράφους του ΔΟΛ;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Έχω μια απορία. Προς τι η λογοκρισία; Μιλάω για τις διαγραφές σχολίων..

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Ήταν ιός το link που είχε μπει, μάλλον από bot.

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Γι αυτό έβαλα και το verification, δεν το είχα ενεργοποιήσει πριν.

Με κόβεις να κόω σχόλια; Με όλους τόσο κακόπιστος είσαι;

Καλή εκλογή στο ΤΟΣΥΝ;)

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι είμαι καχύποπτος (δεν μου αρέσει το κακόπιστος)...

...στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως σου έχει κολλήσει ότι θέλω να βάλω υποψηφιότητα για το ΤΟ.ΣΥ.Ν.. Δεν συμφωνώ με την λογική "εκλέγειν και εκλέγεσθαι".

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

TO. Σ.Υ.Ν. σημαίνει "Τοπική Οργάνωση ΣΥΝασπισμού"; :Ρ

Δεν μου έχει κολλήσει, μάλλον σε πειράζω λίγο.

Έχω καταλάβει πια ότι ότι η λογική σου είναι του "κράζειν και εκλέγεσθαι". Προς το παρόν τουλάχιστον.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον θα έλεγα "κράζειν όσους εκλέγεσθαι" :ρ

Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ εύκολο να κρίνεις, αλλά δύσκολο να κρίνουν. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν πρέπει να κρίνουμε! Έχω ξαναπεί άλλωστε ότι δεν το κάνω κακοπροαίρετα! Δεν έχω προηγούμενα - και αντίθετα με αυτούς - δεν έχω σκοπό να αποκτήσω επόμενα. Απλά όταν βλέπεις πόσο ελαφρά τη καρδία έχουν πάρει μερικά ζητήματα, τρελένεσαι!