Ωραίο κόλπο! Ούτε σε αποικία δεν γίνονται αυτά.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=77333
10.000€ κατέβαλε για εγγύηση. Άντε και η Μπουρμπούλια στην δικαστική έδρα ξανά!
Επομένως αν καταφέρεις να εντοπίσεις το 20% της προσπάθειας που απαιτείται θα λύσεις το 80% του προβλήματος, εύκολα.
Ας δούμε κάτω από αυτή τη ματιά το "κυκλοφοριακό ζήτημα" της Ναυπάκτου. Λέγεται ότι ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος ταλανίζει την πόλη και την αγορά. Είναι όμως πράγματι τόσο αυξημένος ο φόρτος ώστε να ξεπερνά την χωρητικότητα του οδικού δικτύου, ή μήπως είναι η άναρχη η κίνηση των οχημάτων που δημιουργεί προβλήματα;
Η ερώτηση αυτή δεν μπορεί να απαντηθεί χωρίς να προηγηθεί κάποια επιστημονική μελέτη η οποία θα ποσοτικοποιήσει αφενός τον κυκλοφοριακό φόρτο και αφετέρου θα υπολογίσει τη χωρητικότητα του δικτύου. Κάτι τέτοιο ως σήμερα δεν έχει γίνει - εξ όσων γνωρίζω. Παρόλα αυτά έχουν κατατεθεί κατά καιρούς διάφορες μεγαλεπήβολες προτάσεις για το κυκλοφοριακό, από τη δημιουργία υπόγειας σήραγγας κάτω από το κάστρο και την μεταφορά του κέντρου της πόλης έξω από την πόλη, μέχρι τη δημιουργία δρόμου στον χώρο του ΞΕΝΙΑ.
Στη συζήτηση αυτή ωστόσο δεν αναφέρεται ότι η Ναύπακτος δεν διαθέτει κάποιο πολύπλοκο οδικό σύστημα που κατά συνέπεια απαιτεί τεράστια έργα υποδομής για τη λειτουργία του. Δεν είναι Αθήνα, Πάτρα, Λάρισα ή Ηράκλειο, ούτε καν Αγρίνιο. Με δεδομένη δε την ολοκλήρωση του Περιφερειακού και τη λειτουργία της συνδετήριας οδού στον Σκα εδώ και τρία χρόνια τα πράγματα είναι ακόμη πιο απλά. Μήπως μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση με μερικές απλές παρεμβάσεις χαμηλού κόστους;
Ναύπακτος και Αθήνα: ακραία η σύγκριση των οδικών δικτύων. Ωστόσο όταν έχεις δύο μόνο δρόμους μάλλον απλές είναι οι λύσεις που πρέπει να σκεφτείς για να ρυθμίσεις την κίνηση, πριν "αντιγράψεις " πολύπλοκες και ακριβές λύσεις.
Εμπειρικά μπορεί κάποιος να καταλήξει σε ένα προφανές συμπέρασμα: αν η κίνησή μας ήταν λιγότερο άναρχη ο κυκλοφοριακός μας βίος θα ήταν λιγότερο... αβίωτος. Ας δούμε μερικές μικρές παρεμβάσεις (το 20% της προσπάθειας) που ενδεχομένως να είχαν μεγάλο όφελος (80% λύση του προβλήματος):
Μερικές απλές κινήσεις μηδενικού κόστους θα μπορούσαν να κάνουν το κυκλοφοριακό σημαντικά πιο ανεκτό. Ας ξεκινήσουμε από τα απλά που φέρνουν αποτέλεσμα και ας συνεχίσουμε να συζητάμε για τα μεγαλόπνοα σχέδια που απαιτούν χρόνια και χρόνια για να εφαρμοστούν.
Είναι εκ τούτου εντυπωσιακό πόσο άρχισε τις τελευταίες ημέρες να αλλάζει το κλίμα στον χώρο της δημοκρατικής παράταξης.
Είναι ασφαλώς πρόωρο να μιλήσει κανείς για ανάκαμψη, αλλά πιθανώς ο δικομματισμός να αποδειχθεί εφτάψυχος - με το ΠαΣοΚ να διεκδικεί και πάλι την εξουσία!".
Αν η τούμπα ήταν Ολυμπιακό άθλημα ο ΔΟΛ θα σάρωνε στο Πεκίνο! Από το "Πρόεδρε παραιτήσου" στην αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ.

"Θα καταλάβαινα πλήρως μια τομή, αν ο Γ. Παπανδρέου στην εισήγησή του στο Συνέδριο καλούσε την Αριστερά σε μία προσπάθεια να συζητήσει πάνω σε πολιτικές πτυχές που αφορούσαν τις σχέσεις μας στο παρελθόν κάνοντας και μία αυτοκριτική. Και για τη στάση του ΠΑΣΟΚ στο παρελθόν και για την κυβερνητική του θητεία. Δεν το έκανε".
Κάποιες από τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ με απλά λόγια, όπως προέκυψαν από το όγδοο συνέδριο δια στόματος Γιώργου Παπανδρέου: