11/10/09

ΚΚΕ: Άλλα λέω, άλλα εννοώ και άλλα κάνω...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μιλάει το ΠΑΣΟΚ για διγλωσσία, που έλεγε στον λαό:

α) την δεκαετία του ΄80:
έξω από το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, ενώ ταυτόχρονα υπέγραφε τη μια συμφωνία μετά την άλλη π.χ. για τις βάσεις το 1983 κ΄ το 1985.

β) την δεκαετία του ΄90:
"σφίξτε το ζωνάρι" ελέω ΟΝΕ και εκσυγχρονισμού, ενώ ταυτόχρονα οι υπουργοί-βουλευτάδες και τα μεγαλοστελέχη του, πλούτιζαν στο χρηματιστήριο (το οποίο πλήρωσε ακριβά ο κοσμάκης).


γ) την δεκαετία του 2010:
"φτάνει πια" * στη διαφθορά, όταν το ίδιο αποδεδειγμένα τα "έπαιρνε" από την SIEMENS, ενώ είχε, ξεκάθαρα, συμμετοχή στο σκάνδαλο του Βατοπαιδίου.

δ) προεκλογικά:
"σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα", ενώ ταυτόχρονα υιοθετεί πλήρως τους βασικούς πυλώνες της (νεοφιλελεύθερης κατά τα άλλα) Ε.Ε., όπως π.χ. τη "δια βίου μάθηση" και την "ευελιξία".

Πόσα ακόμη να θυμηθεί κανείς, ωρέ λαοπλάνοι?

Ευτυχώς που το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (εδώ γελάνε), όσα λέει τα εννοεί και τα κάνει...


Υ.Γ. Γιώργο, όταν μιλάς για πολιτικό πολιτισμό είναι καλλίτερα να αφήνεις κατά μέρος την Γκαιμπελική προπαγάνδα.


* Άλλη μια αμερικανιά του σοσιαλιστή προέδρου

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Αγαπητή Ανώνυμη,

ευτυχώς που ο κοσμάκης στου οποίου το όνομα τάχα μου πίνεις νερό έδωσε στο κόμμα σου μία μονάδα λιγότερη. Κάτι θα έχει καταλάβει, σε αντίθεση με σένα.

Κορίτσι μου για την εκλογική σας αποτυχία προφανώς φταίει ο λαϊκισμός που σας διακρίνει, σαν κι αυτόν του επιεικώς κίτρινου σχολιού σου. Να το κοιτάξεις αυτό, σου κόβει ποσοστά.

Προφανώς διαφωνείς κοπέλα μου με τον πολυαγαπημένο σου λαό, που σου ψαλίδισε το ποσοστό και τις έδρες σου. Ξέχασα όμως: για εσένα αγαπητή μου η δημοκρατία δεν είναι απαραίτητη. Έτσι εξηγείται η αυθάδεια με την οποία σβήνεις την κρίση του κοσμάκη, η οποία ήταν σαφώς αρνητική για το ΚΚΕ σου.

Ωρέ παλικαρού τι τα θες τα νταηλίκια στα ξένα blogs; Το ξέρει η ΚΟΒ σου ότι σερφάρεις κοριτσάρα μου; Επιτρέπεται το ιντερνέτ στις συντρόφισσες;

Γιατί γράφεις ανώνυμα κοπέλα μου; Μην και σε πετύχουν συντρόφισσα μου οι της καθοδήγησης και σε διαγράψουν; Ή φοβάσαι μη δε σου δώσουν το μερίδιό σου από το σκάνδαλο του συντρόφου Γερμανού;

Απάντα αγαπητή μου. Μπορείς κοπέλα μου;

ΥΓ: Παλικαρού, δώσε χαιρετίσματα στο σωματείο εργαζομένων της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ. Υπάρχει άραγες; Ποιος το ελέγχει;

ΥΓ2: Κακός ο Γκέμπελς, αλλά και ο αιμοσταγής δικτάτορας Στάλιν χειρότερος κοριτσάκι μου. Ρώτα και την φιλενάδα σου, την Ρόζα Λούξενμπουργκ. Γυναίκες είστε, θα τα βρείτε.

ΥΓ3: Αν τυχόν κάνω λάθος στο φύλο,με συγχωρείς. Αλλά το πρώτο όνομα που μου ήρθε διαβάζοντας το σχόλιο είναι Κατίνα. Αν καταλαβω ότι λάθεψα, θα ζητήσω συγνώμη.